Marabou Sensation

Marabou har släppt några relativt nya kakor tillgängliga för din mage. Shooooot!






Seriöst. Den låg framme hemma, och jag tog två, TVÅ bitar. Första för att testa. Andra för att verkligen komma till sans och inse att marabou släppt en, hör och häpna, ÄCKLIG chokladkaka. Söt, sliskig, you name it. Smaken av hallon bara skriker kemilabb! Fejk. Och youghurten, nejnej, ack och ve. Den når inte upp till betyg ens.










Jag har en choklad som tillhör mina favoriter (återkommer, än en gång, till den en annan gång, HÅLL UT)
Och denna är då en wannabe! Sa aldrig att denna är dålig. För det är den inte, den är god, men vad som förstör är mandeln. Vet inte varför men den mandel som dom har valt till denna är inte alls lika god som i föregångaren. Den förstör verkligen. För det är jämn balans med havssalt. Men än en gång, mandeln. Det har dock inte hindrat mig från att köpa denna 2 gånger. En god kaka trots allt. Men denna mandeln..
Blir less efter halva.







Sen finns det denna. Med smak av kola och valnötter. Har inte testat denna, för jag tål inte valnötter.
Men ibland måste man passera gränsen för att veta var gränsen går.
Så bli inte alltför förvånade om den dyker upp här nån dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0