Mmmmm meeera Marabou


En söt chokladkaka som verkligen lyckas förena två goda choklader.. eh, choklads? aja, stavning hihi
Den är söt, söt, men riktigt god. Blir dock lite less på smaken efter en stund, så dela med en vän, om det nu är en 100g.
Har du köpt en 200g? Antingen en fet vän eller flera.





Nej, alltså gillar du nonstop och marabou? Toppen, men köp dom varförsig. Tillsammans blir det bara en söt kombination av färgämnen med sina säregna smaker. Nej, billigt.




AAa,, jag vet precis vad du tänker. Du gillar gräddnougat, perfa, jag köper denna.
Jag gjorde desamma. Men upptäckte, "Varför köpte jag inte gräddpraliner ist?"
Visst det är en god kaka, men AHA-upplevelsen uteblir. Den är söt och alldeles för gräddig i smaken. Men ger dock inte en känsla av billig choklad.




Choklad med mjuk nougat. Jag gillar nougat. Jag gillar marabou. Hmm, denna är lite klurig faktiskt, men det är okej. Är lite för smörig i smaken. Ska du köpa så köp hellre gräddnougaten mellan dessa två, för gräddig smak på choklad är INTE skön t.




I´ll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0